donderdag, mei 03, 2007

Tips on skating

In Nederland is er weer een baancompetitie gehouden deze keer in Staphorst. Zeer goede baan vind ik zelf. Elma Devries had deze keer wel haar transponder bij en mocht dus starten en direct ook de zege mee naar huis nemen. Bij de mannen was het Sjoerd Huisman die de overall klassering mee naar huis mocht nemen.

Uitslagen:
Blijkbaar gaan ze hier proberen de wedstrijd live uit te zenden... Volgens de flyer zou het op http://www.inlinetv.net/inline/home.php moeten online komen. Nu zie ik daar nog niets van maar er staat ook dat het nog even wachten is...

Mr. Alexis Contin geeft op de rolling alliance blog een (klein) beetje uitleg over hoe je moet skeeleren. Je vindt ook nog filmpjes op het skeelerforum o.a. Joey Mantia en nog een hoop andere "sterren".(ik mis wel de commentaar over spleetogen, maar deze komt morgen waarschijnlijk...) nog een leuke site is snelrol. Ook enkele filmpjes daar. Die bandieten van www.inlinetv.net van hierboven hebben ook wat filmpjes maar deze zijn niet gratis??? Zo populair is de sport nu ook weer niet denk ik..

Vandaag weer training geweest. Tim ging eens doorknallen zei ik gisteren. Tim had zeer aan zijne voet, dus Tim thuis, dus geen verhaal.Wel kleintje dan, de heren hebben een 16'18" over 10km gedaan. Met de handrem op (vooral Bart :-) ) en een 30"25 over een volle 400m. Dat zou nog rapper moeten, liefst binnen een dikke maand/en half.
Greets



Geen opmerkingen: