vrijdag, mei 04, 2007

Rarara,riketiketik

Vandaag een officiële bevestiging gekregen van de Vlaamse rollerbond waarin de bevestiging staat van de KEUZE van het NSC (wat iedereen natuurlijk al wist) over de nationale bondscoaches.


Nu stel ik mij toch nog enige vragen daarover. Nu zaterdag is het nationale training in Brugge. Wie gaat deze training leiden? Wat gaan ze daar doen. Ja, bij de vorige trainers werd dat steeds op voorhand aangekondigd en dat was zeker geen slecht plan! (positief dus hé post-copiers!) Nu hoe zit dat voor de volgende trainingen? Gaat Johnny training geven of Kim? Renee kan al zeker niet, denk ik toch. Wanneer komt zij dan in beeld?? Hoe gaat het juist in zijn werk met de 3 trainers? Ik denk toch dat men naar de atleten toe enige duidelijkheid mag geven daaromtrent. Ik veronderstel dat het de coaches zullen zijn die deze info moeten meedelen??


Morgen dus training op de nieuwe piste in Brugge. Foto's daarvan vind je op de skatingsisters blog. Ook de afspraken die er moeten worden nageleefd. Normaal gesproken heb je die ook in je mailbox ontvangen (ik toch).

Voor de rest weinig nieuws meer. Ferre, Suzanne en Nele vertrokken deze middag naar Basel. Ze gaan daar met Zepto de Team time-trial wedstrijd meedoen over 25km.


Vorig jaar waren de winnaars Athleticum Rollerblade met een tijd van 38'45"-->bijna 39km/h.
Er is ook een geldprijs voorzien (totaal denk ik) val niet achterover! 12152 € Dan staan we er stom van dat ze allemaal daar gaan koersen.
Morgen in de late namiddag zullen we meer weten. Wordt gewoon een goei 40' afzien. Hopelijk maar 39' voor de zepto boys maar het zal moeilijk worden!
greets

Geen opmerkingen: