dinsdag, mei 29, 2007

Juist feiten weergeven

Ik weet niet of iedereen de reacties leest die er soms op de posts komen, daarom vond ik deze van Robbie Gaudesaboos wel de moeite om te publiceren, want ik wist dit ook niet!

"Dat Jessica gewonnen heeft bij de Elites Femmes is een prestatie.
Wat velen echter niet weten is dat Sabrina Gaudesaboos, mijn andere zus dus, diezelfde wedstrijd gewonnen heeft bij de Nationales Femmes. Gezien de zwaarte van het parcours en het feit dat Sabrina sinds vorige jaar, enkele weken voor het BK, constant blessureleed gekend heeft. Sabrina is sinds een grote maand pas ongeveer van de grootste pijn verlost is, maar trainen gaat nog altijd niet volledig pijnloos.Vooral dit voorgaande vind ik de prestatie van Sabrina dus minstens even groot gezien ze beide wedstrijden ook gereden heeft en beiden tot een goed einde gebracht heeft ook al was het in Frankrijk een lagere categorie, die 50km heeft ze uitgereden, amper 10minuten meer dan Jessica terwijl Sabrina het grootste gedeelte van de wedstrijd alleen gereden heeft.Bij deze: Jessica een dikke proficiat met wat je allemaal bereikt hebt(heb haar dat ook al gezegd hoor;-).)

Sabrina, proficiat met je prestaties dit weekend en met je enorme doorzettingsvermogen, je bent een voorbeeld voor velen.

Je broerke "

Dat denk ik ook!

Geen opmerkingen: