woensdag, mei 02, 2007

Beter laat dan nooit!


Op bijscholing geweest deze namiddag dus geen tijd voor men blog. Nu snel effe bij elkaar zoeken.
Jessica Gaudesaboos heeft in Lille een derde plek verzameld op de marathon daar. Ik dacht dat ik die uitslag al gepost had maar blijkbaar heb ik over haar naam gekeken (excuses).
Meer foto's van Jessica in actie op de blog van Cadomotus.

Wedstrijd in Liechtenstein werd gewonnen door Scott Arlidge.Patin Carrera,zijn blog.

Nog 2 links naar de Zepto pagina's over de wedstrijd in Frankfurt van gisteren.

Verder vinden de bloglezers het nodig om mijn post nog eens te kopiëren en dan niet op mij te schieten??? Nu dacht ik dat er nergens iets negatief stond over die selectiecriteria.

Gewoon een mededeling van "kijk hier staat iets". Die ene zin die ik erbij schrijf lapt het toch wel weer zeker... Blijkbaar trek ik dat aan, maar soit. Mijn reden voor die ene zin heeft puur met het feit te maken dat ik zie dat er testen gaan worden ingevoerd bij de Nederlandse selectie en nu denk ik te weten van waar deze komen, aangezien ik ook zo een testen gekregen heb ergens in de 1ste week van de paasvakantie( hint, hint!).

Voor de vroegere?? Belgische criteria klik hier! Is dit slechter dan het Nederlandse systeem? Neen! Maar ergens in deze post zit wel een volgende stok dus...whap!!! :-) Plaats om met de stokken te slagen??-->BIC

Vol met blauwe plekken ga ik nu genieten van een welverdiende nachtrust! De familie Swings heeft weer een schitterende training afgewerkt op de piste van Tienen en morgen gaat Dhr. Van Lancker die prestatie overtreffen... we zullen zien :-)

mvg

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze soort selectiecriteria werden volgens mij zo'n 3jr geleden hier al overgebracht door Desly Hill. Jawel, ook nu weer coach in NLD. Destijds vond ik ze ook al op site van Australische bond.
Wie kijkt welke criteria af van wie? Magoed, een echt belangrijke vraag is dat ook niet natuurlijk.

Itachimaru zei

Ja, wel mijn idee was, laat ik die even posten. Wie,wat waar enzovoort maakt me niet uit