vrijdag, augustus 24, 2007

Zo meteen de finales ploegkoers

Foto S. Baumgartner

Binnen enkele minuten de finales van de ploegkoers. De Belgen zijn bij de laatste 6! 3 landen nekken en we hebben NOG een reden tot feestvieren. Alhoewel ik juist een sms kreeg van Ferre dat het met Bart niet echt lekker zat. Heeft veel last van de verwonding op zijn been van gisteren (rillingen). Hij gaat sewwes wel rijden en hopelijk kan hij morgen ook de marathon meerijden. Hou u op de hoogte hoe het verder ontwikkelt.

Is nog wel even ,maar als we de Belgen een warm welkom willen geven wanneer ze terugkomen hoe zit het dan juist...

Normaal landen ze (nu) maandag 27 augustus om 8 uur in Zaventem.

Ik stel voor dat we met zoveel mogelijk daar naartoe gaan om ze van harte welkom te heten! Nu jammer genoeg bedoel ik met "we" alle lezers, ouders, supporters,enz... buiten mezelf! Wil het toch wel lukken dat de afspraak voor het verwijderen van mijn "titanium" sleutelbeen gepland staat op 7:00 's morgens in Gasthuisberg. Nu vrees ik dat ze het niet gaan kunnen flikken in 20' zodat ik nog op tijd in Zaventem ben, zal eerder het ziekenhuis verlaten ergens in de late avond of vroege dinsdagochtend. Dus hoop ik dat jullie met zijn allen aanwezig zullen zijn en ze ook in mijn plek verwelkomen!!

Bijna vertrekken voor Juniors dames!!!

Geen opmerkingen: