woensdag, augustus 22, 2007

Here we go again!!

Na één nacht voldoende rust is het vanaf vandaag weer opblijven tot een uur of 3 om alles wedstrijden te kunnen volgen. Moet gezegd worden is eens een geheel andere beleving om alles van achter de pc te volgen (roepen tegen het scherm laat ze niet sneller rijden heb ik gemerkt).


Vandaag op het programma de 200m tijdrijden (Annabel, Jens, Jore en Wouter) en de 10km punten met Bart, Wannes en Ferre. Voor Ferre en Wannes zal de weg normaal gezien wel beter liggen dan de piste. Geldt natuurlijk ook voor Wouter. Hij zal proberen die felbegeerde medaille in de wacht te slepen op de 200m sprint. Ongeveer hetzelfde parkoer als vorig jaar dus hij weet in ieder geval al dat het mogelijk is!

TeamDes heeft een stukje geschreven Hot And Not in Cali.

"HOT The Korean Junior Boy Ki Dong Kwak who managed to take off with 5 laps to go and win the elimination.
NOT Belgian Bart Swings failed in his attempt to try to catch him."

Skatepodium heeft een tussenstand van de wedstrijd op hun website gezet. En , ja ik sta er slecht voor. Geen top 10 plek en (2?) Belgen nog voor me. Het wordt tijd dat Wouter en Bart goud nemen op de weg dan kan ik weer wat dichterbij komen!

Het TNT-Worldteam heeft ook een website en die vind je hier. Wat leuke foto's en wat meer info en resultaten van de voorbije wedstrijden.

Op BontTV vind je heel wat video's van de voorbije koersen terug. Vooral de 15km/afvalling juniors heren is wel leuk om nog eens terug te zien, zo dichtbij... Kwam enorm hard opzetten, heeft hij nog de pech dat de 2de Koreaan zijn pas even verstoort waardoor het ritme helemaal weg was,in ieder geval een knappe prestatie die spijtig genoeg niet beloond werd...

Jessica Smith terug naar huis voor operatie aan sleutelbeen. Kunnen er over meespreken...

Voila met een beetje geluk kunnen we straks "feestvieren". We zullen zien. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Laterz

1 opmerking:

Unknown zei

WK-Spel: Ik reken ook op 2 gouden medailles. Dan kan ik ook nog wat opschuiven. Ik had nooit verwacht dat Korea zoveel medailles ging nemen. Bij mij was Colombia de grote slokkop. Maar ik denk dat er nog zijn die dat niet hadden verwacht.

groetjes

Maarten