maandag, juni 25, 2007

Yata!!

Jana Gegner wint puntenwedstrijd © Gerhard Schwierz

Gevonden! De uitslagen van de Duitse Nationale kampioenschappen staan online en men vindt ze hier. (gewoon rechts de afstand aanklikken)




Dan had je nog de video van de aankomst van de vrouwen in Sursee tegoed. Is wel niet veel op te zien(was natuurlijk ook een grote ronde..)

Dan heeft luigino ook nog de website aangepast (alé Joey) als je de eerste er al over vond klik dan niet op de volgende link.

Op de Timmerman/powerslide website staat ook nog een klein verslag over Sursee en er staat ook dat de Nederlanders Trials hebben op 3 & 4 Juli. Heb er nog verder niets van gehoord, dus ben benieuwd naar verdere info.

Morgen de aankomst van Renee Hildebrand in "La Belgique". Zoals zovele onder jullie heb ik ook geen idee wat te verwachten van haar. Ik heb er geen flauw benul van hoe de trainingen in elkaar gaan zitten en ik moet toegeven ben ook niet helemaal tevreden met die 2 trainingen in de week vlak voor het BK. Niet dat ik haar niet vertrouw met mijn renners, maar ik zie ze persoonlijk liever bij mij dan ergens op een elitetraining. Soit, het is nu zo we zien wel wat er van komt de komende dagen.
Greets

Geen opmerkingen: