woensdag, april 25, 2007

zzzzzzzzzzzz....

Ja er gebeurt niet veel in het skeelerwereldje deze dagen. Vandaar ook weinig posts. Ik was van plan om de video's van Bart van Bologna te delen, maar de kwispel is van Youtube gekickt dus zal het nog even wachten worden...

Verder lees ik nog dat het Frans piste kampioenschap in Pibrac gehouden wordt.

Het enige interessante nieuws dat er nog te rapen valt zal denk ik morgen zijn. Na veel "stallen" van mensen in de VRB is de kandidatuur van Renee Hildebrand dan toch goedgekeurd voor de Vlaamse bond. Misschien is de reden dat dit ineens wel kan en een 2 maanden geleden niet, de solicitatie van een "Waalse" coach voor een plek als bondscoach van de Belgische nationale ploeg. Ineens kan alles wel en nu vanavond zou als ik niet mis ben tenminste ( heb het nog al gezegd) dan eindelijk de knoop moeten doorgehakt worden wie er verkozen wordt als nationale coach.

Dus morgen zouden we meer moeten weten. Wordt wel stillekes aan tijd. Meer heb ik niet te vertellen. Ga straks weer genieten van een training op de piste in Tienen! Ben benieuwd wat het gaat worden in Gross-Gerau. Mooie wedstrijden laat ons hopen. Nog 3 dagen...

greets

Geen opmerkingen: