dinsdag, april 17, 2007

To walk again!!

Ik wil nu niks zeggen ma... hij rijdt misschien wel hard ma godver wat een ...
In ieder geval, zoals altijd op zoek naar info en nieuwtjes, hou het al even vol...goe bezig!!! En ik vond nog maar eens een video van 3 Pistes. Via RollerEnligne, Dames afvalling.
Blijkbaar zijn er enorm veel gefrustreerde zielen in het skeelerwereldje want de website http://www.speedsk8rs.com/ ligt nog altijd plat door de foto's van Nicole Begg??

De Zepto team pagina is ook geupdate! De kleine Swings staat er ook op met zijn overwinning in Bologna.


En natuurlijk met zijn nieuwe schoenen! Die alleen langs deze kant er echt goed uit zien. De andere kant is gewoon lelijk! Maar ja Bart langs boven zien ze er wel cool uit!


Als laatste nog even helemaal iets anders. De film To walk again is gisteren in premiere gegaan.

Ik denk niet dat er iemand is die deze atleet! niet kent. Hier vind je enkele trailers van de film, volgens mij en niet alleen volgens mij een echte aanrader! Zeker voor mensen die aan sport doen die te maken krijgen met tegenslagen van alleslag en even de moed laten zakken.

Ik hier een artikel van Hans Vandeweghe heeft geschreven over de film:
Herremans verdient een film en een regisseur als Stijn Coninx. Met zijn vijfde plek op de Ironman zou Herremans nooit in het rijtje van de grootheden van de Belgische sport thuishoren en toch verdient hij ook zijn aparte plaats bij Merckx, Roelants, Deburghgraeve, Van de Walle. Niet als rolstoelatleet door die fenomenale overwinningen op Hawaï of op Lanzarote (al was dat ook een strijd tégen die eilanden). Niet vanwege zijn waanzinnige ondernemingen, bijvoorbeeld zich tegen de monoliet El Capitan optrekken. Wel door zijn onverzettelijkheid, zijn wilskracht, zijn intrinsieke motivatie, zijn positivisme. Coaches en trainers móéten hun atleten naar de film van Marc Herremans meenemen.
Pijn en vermoeidheid door sport is een voorrecht, zo blijkt.”
(De Morgen, 14 april 2007)
Vergeet Spiderman 3 en ga eens naar een goeie film kijken!! Ik ben sterk aan het twijfelen!

Geen opmerkingen: