vrijdag, april 20, 2007

Dolfke, dolfke...

Tis weer zo ver... Ene keer in het jaar komt het voor en voor de meeste op een andere datum al ken in wel zeker 3 personen die hetzelfde ongeluk vandaag zijn tegengekomen. Waarvan ene bekende (in een niet al te positieve zin...) maar aangezien het hier over skeeleren gaat of toch zowat de hoofdzaak ga ik het daarbij houden.

Het is dan toch waar! Kleine Swings gelijk nen zot overal mee achter tijdens zijn eerste marathon. Toch jammer dat Presti ni wou overpakken... Zou nogal iets zijn Presti geklopt door een junioreke!! :-)


Blogspot blijft imens populair voor het skeelerwereldje en daarbuiten waarschijnlijk. Nieuwe Blog--> http://inlineplanet.blogspot.com/




Nieuwe Tru-rev wielen zijn getest. Is daar ook een verslag over geschreven en dat staat hier.
Nog iets interessant vooral voor de nieuwere renners het artikel van de Inline Planet. Wat meenemen naar een wedstrijd. Als je zelf altijd wel iets vergeet even hier klikken!!

Catherine Penan is blijkbaar al bijna zeker van selectie voor het WK in augustus door goede resultaten op selectiewedstrijden in Chili. Hier verslag via www.teamrollerblade.com.
Op het belgianinlinecenterforum (wat een woord) staat vanalles "nieuws". Hier en hier.
Kan zeker een goed idee zijn, een soort van opleidingsploeg. Ik ben al altijd voorstander geweest van de renners meer te laten samen (lees goed samen en niet tegen) trainen. Tuurlijk kan ik mij ook goed voorstellen dat je niet met iedereen even goed kan opschieten (kan ik ook niet) en dat is natuurlijk je goed recht, maar volgens is het af en toe samen trainen hetgeen je sterker zal maken. Allebei als je het fatsoenlijk doet en dat is nog altijd de bedoeling veronderstel ik.
Eén bedenking niet alle "goede" kadetten worden ook goede seniors en omgekeerd. Ik denk dat er meer als genoeg voorbeelden zijn van renners die goed/niet goed waren bij de jeugd en dan bij de seniors er niets meer van bakten...
Voor de andere hier, ik dacht dat dit vanavond beslist ging worden. Kan ook mis zijn natuurlijk hé.. Zullen het morgen wel weten zeker.
greets


Geen opmerkingen: