dinsdag, april 03, 2007

Just news


Na veel zoeken dan toch gevonden op de site van Rolling - Alliance. DE foto waar de 2 zussen dan toch opstaan!! Bij deze fout goed gemaakt hoop ik.. :-). Verder vind ik daar ook nog nieuws op van het Timmerman Powerslide team, dat aan Trois Pistes gaat deelnemen.
Ge kunt het natuurlijk zelf ook lezen.

Vandaag op stage niet kunnen gaan meetrainen met het Bont Hyper team. De mannen waren iets te moe om er nog eens worden afgeknald door die big boys ook nog...

Hebben wel wat foto's gemaakt om eens te zien wat onze gif's deden..
Hier heb je er enkele:
Bart
Maarten

Suzanne

Ferre


Zoals ik al eerder zei, is dit denk ik wel een goeie manier om je eigen techniek te bekijken...

Dan heb ik hier ook nog de blog van Maarten Slembrouck, ga eens een kijkje nemen!!

Tot morgen voor meer foto's..

Geen opmerkingen: