maandag, april 09, 2007

Backstabbing whenever we can!!!!

Zo druk met zoeken naar info over interessante dingen dat ik toch wel vergat op de rollerbond te kijken zeker.

"Trofee van Sportverdienste
Tijdens de jaarlijkse algemene vergadering heeft voorzitter Pascal De Rop de laureaten van de Trofee van Sportverdienste en de Laureaat van Sportverdienste gehuldigd.
De Trofee van Sportverdienste wordt jaarlijks door de Vlaamse Rollerbond uitgereikt aan een atleet en dit op basis van de door hem of haar in het voorbije jaar geleverde prestaties.
Haar schitterend palmares behaald in 2006, waaronder 5 Europese titels en sterke individuele prestaties (zonder ruggensteun van een ploeg) op het wereldkampioenschap overtuigde de jury om de Trofee van Sportverdienste 2006 toe te kennen aan Maaike Polspoel."

Proficiat aan Maaike! Zonder meer een prachtjaar voor haar geweest. Hopelijk laat ze dit jaar zien dat ze de overstap naar de seniors vlot heet gemaakt. Al twijfel ik daar geen seconden aan. Denk maar terug aan hoe ze op het vorige BK het de seniors al meer als lastig genoeg maakte.Waarin ze zelfs de nationale titel op de marathon op haar naam schreef na een schitterende wedstrijd. Ja, er zouden wel eens mooie resultaten kunnen volgen. We wensen haar in ieder geval het beste toe!

Blijkbaar zitten er sommige mensen op de rollerbond nog altijd mee in hun maag dat ze niet hun zin hebben kunnen doorvoeren. Al of niet terecht laat ik in het midden. Er is al genoeg gezever rond verkocht. Nu vraag ik mij wel af of er niet beter energie en middelen zouden worden besteed in het zoeken naar een nieuwe nationale trainer. Gross-Gerau staat eraan te komen en we hebben nog steeds niemand. Stel dan nog dat we iemand vinden tegen half mei... dan staan voor de meeste atleten de examens voor de deur en daarna is het BK gevolgd door het EK jongeren een week later. Veel tijd wat voor band dan ook met de renners te krijgen is er dan al niet meer. Oh wat gaat het leuk worden op de forums...

Greets

En ja ik post wanneer ik maar ook iets nieuws vind dus je moet meer dan één keer per dag komen zien.. :-)

Geen opmerkingen: