vrijdag, oktober 15, 2010

Spel der tijden begint!


7 dagen tot de start van het WK en de strijd rond de rondetijden, vliegende 100m's, stilstaande 100m's, kortom alles wat men kan meten is losgebarsten.
Bart heeft vandaag zijn rondetijden van de training van gisteren doorgestuurd, 14.8 en 14.95. Munoz zit rond de 14.76 dus allemaal redelijk in de buurt. Via de twitter van Kalon Dobbin vind je ook een hoop tijden. Wouter zit met zijn 100m opening rond de 9.3-9.4 één van de snelste openingen van het pak. Dit beloofd in ieder geval voor zijn 200m op de weg. Als hij bij zo een opening een ronde van 15" rond of juist eronder kan aanplakken dan zal hij er niet ver afzitten denk ik!

Rest van de seniors zitten in de buurt van de 15.4-15.5 van de juniors weet ik het niet echt (zal eens horen).


Foto's zijn afkomstig van de  facebook groep : Campeonato Mundial CIC 2010 Patinaje de Velocidad Guarne - Colombia. (C) Christian Fonsek

Het tijdenspel is dus begonnen. Heeft even geduurd voor iedereen het serieus begon aan te pakken. Natuurlijk zegt dit allemaal niet zoveel. De tijden op de dag van de wedstrijd zelf zijn degene die er toe doen.
Hoewel ik het niet altijd eens ben met de gedachtengangen van Bill Begg kan ik mij wel vinden in "zijn?" uitspraak:
"7 Days to go when the flag drops and the Bullshit stops"
Laters

P.S.: Mooi count-down klokje hier...http://www.168-racing.com/

Geen opmerkingen: