maandag, juli 02, 2007

Verzameling weekend

Via de blog van Maarten Slembrouck kan je enkele knappe filmpjes zien van de voorbije kampioenschappen. Vooral het gedeelte waar ik het hieronder over had.




Van 3:20 tot 3:30 zie je het gedeelte techniek waarover ik het hieronder had. Dit stukje vergemakkelijkte de overwinning op de 500m en later ook op de afvalling.

Verder kan je ook nog de wedstrijden op de piste zien en zijn visie op de selectie.



De volledige uitslag van de Engadin wedstrijd is nu ook online.Verslag via Teamrollerblade en ook foto's + verslag powerslide en Cadomotus.


Piste in Portugal





Weg in Portugal.

Italiaanse selectie Portugal:

SENIOR FEMMIN

EARCIDIACONO ARIANNA 589 A.S.D. SK. C. CASSANO D’ADDA
DI EUGENIO SIMONA 1260 R. PATTINATORI D. BOSICA
LARDANI LAURA 2386 A.S.D.PATT. SANBENEDETTESI
FALCONE NICOLETTA 589 SKATING CLUB CASSANO D’ADDA
PICHIERRI ELENA 561 POL.VA S.NAZARIO VARAZZE
TRAINI DENISE 2386 A.S.D. .PATT. SANBENEDETTESITUR
CHIARELLI GIOVANNA 2431 A.S.D. G.S. ARPI PATTINATORI
ZANETTI ERIKA 752 A.S.D. PATTINATORI SPINEA

SENIOR MASCHI

GHERARDI ALESSANDRO 1011 A.S.D. RINASCITA RAVENNA
LOMBARDI CLAUDIO 1783 A.S.D. C.S. PATT. PESCARA
NASELLI CLAUDIO 2386 A.S.D.PATT. SANBENEDETTESI
POLLETTI MATTEO 2680 A.S.D. PATT.RI FRASSATI TO
PRESTI LUCA 111 ASD GSS PATT.GGIO NOALE
ROMANI PIERDAVIDE 2296 ASD PATTINATORI BONONIA
TRIBERIO PATRIZIO 1901 ASD S. C. PATTINAGGIO PRIOLO
ZANETTI ANDREA 111 ASD GSS PATT.GGIO NOALE

De grote kleppers zitten er volgens mij niet in. Al zijn de andere natuurlijk ook geen prullers...


Genoeg voor vandaag, morgen bijscholing dus weinig tijd...

slus

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Slik geen grote kleppers erbij?? hehe even de wereldkampioenen tellen in deze selectie: ik kom op ongeveer 5 wereldkampioenen uit lol...niet slecht vs de belgen met 0 wereld kampioenen. Bon mooie selectie dus ondanks afwezigheid van Duggento. Hopelijk wordt het een mooi kampioenschap! Kom je kijken?

Itachimaru zei

Bedankt voor het posten van een reactie , maar ik zou graag hebben dat je in het vervolg je naam post en niet anoniem. Ik zou niet graar de reacties verwijderen, maar ik zal het doen als er anoniem gepost wordt!

Nu ik zie maar 1 wereldkampioen in die selectie. (Triberio) al de andere waren misschien ooit wereldkampioen (vandaar geen prullers) maar zijn het nu al zeker 2 jaar niet meer. Je kan duidelijk zien aan de hand van de Italiaanse kampioenschappen dat de mensen zoals Zangarini, Duggento, Saggiorato, Francolini, Bellia er niet bij zijn. Dit zijn in Italiƫ op het moment de grote sterren en ik ben er zeker van dat ze op het WK er zullen bij zijn.

Ik zie vooral een grote rol voor Wouter op het EK, wie gaat hem van de titel houden op de 200m weg????

greets