vrijdag, juli 06, 2007

Morgen begin EJK

Morgen (eigenlijk vandaag al) begint het EJK in Nederland. Ik vertrek zelf ook morgen naar de wedstrijden. Of ik internet ga hebben is nog maar de vraag, dus ik weet niet in hoeverre ik zal kunnen blijven updaten. Ik zal in ieder geval wel wat media meebrengen die ik dan na het kampioenschap online zal plaatsten.

Diego Rosero en Shane Dobbin trainen achter de spiegelbus en hebben het over het aanpassen van techniek. Nog meer video's van dezelfde vind je hier.


Via skatepodium vind je dan ook nog een artikel over het getrek aan Roy Boeve voor een marathonploeg.

In Hoogeveen is er gisteren nog een wedstrijd van de Univé afgewerkt. Via skatepodium en skatebond krijg je een verslag en resultaten. Foto's via Harm de Boer. Heb nog geen verslag van Ferre gekregen. Ze gingen in de rapte nog naar die wedstrijd. Laatste wedstrijd voor het EK. Hebben daar toch niks te zoeken in de klassementen dus gewoon de wedstrijd proberen mee te maken en er een goede training van maken. Laatste ronde dan ook nog frame verschoven, dus was het over en uit...
Op skatefan.nl vind je nog een een EK deelnemer in de spotlight.
Op de pagina van de Italiaanse bond, vind je ook al de eerste foto's van hun trainingen in Heerde.

Misschien straks nog wat foto's online zetten van de eerste trainingen van de Belgen in Heerde en anders tot volgende week!
greets

Geen opmerkingen: