maandag, juli 23, 2007

End of an Era....

Met grote spijt meld ik u het einde van de Harry Potter reeks... Zaterdag 21 Juli was ik niet één van de vele duizende die om 01:00 AM stond aan te schuiven aan de plaatselijke boekhandel. De boekhandel in Sint-Truiden deed speciaal om 0:900 AM open en dat vond ik een aangenamer uur om naar de boekhandel te gaan.
Natuurlijk direct daarna beginnen te lezen en gisteren dan omstreeks 20:00 PM waren mijn 608 pagina's van pure magie "opgesoupeerd".

Hoe super goed het boek dan ook is, na het einde blijf je met een wrang gevoel zitten. Niet omdat er nog vragen zijn die onopgelost blijven, neen het besef dat buiten de "Nederlandstalige versie" in november, het voorgoed over is...

Geen Harry, Ron, Hermione, Ginny,... gedaan. Nooit meer iets nieuws lezen over Hogwarts, He who must not be named en de hele toverwereld...
Zeer zeker een zwarte zondag gisteren!

Wel één ongeloofelijk goed punt, de laatse episode in het leven van Harry is een knaller van formaat! Het schiet direct uit de startblokken en blijft maar gaan tot het laatste hoofdstuk! (energizer Bunny)
Als er dan toch een einde aan moest komen is dit de manier waarop! We zien nog maar eens wat een exceptioneel schrijverstalent Mrs. Rowling heeft!
Nu voor ik jullie spoiler, ga ik nog eens snel de laatste 2 hoofdstukken herlezen... Hi, my name is Jelle and I'm an addict!

Greets

P.S.: Nu weet je ineens waarom er zo weinig updates waren...

Geen opmerkingen: