maandag, juli 23, 2007

Eindelijk de foto's!!!! en EK Seniors nieuws!

Na lang "lezen" nu dan eindelijk de tijd gevonden om Ferre zijn foto's online te plaatsen.
Ik ging dus op zoek naar een gemakkelijke host voor het uploaden en ik dacht dat ik die had maar nu moet ik elke keer een paswoord invullen om ze te delen met de bezoekers...(shit!)

Hier link naar foto's 7 albums
paswoord: ekheerde

De foto's zijn verkleind en mindere kwaliteit, moest je graag één van de foto's graag hebben want "ik sta er wel goed op". Stuur me dan gewoon een mail dan stuur ik je de foto in groot formaat en zonder watermerk. Veel klikplezier!

Vandaag beginnen ze ook aan het senioren EK in Portugal. Voor vandaag staat er de 300m en een afvalling op het programma.

Korte afstand: Wouter,Ferre, Jasper en Jessica, Britta
Fond afstand: Ferre, Stijn, Kwinten en Jessica, Hilde , (Britta)

Heb ook de eerste foto's doorgekregen. Link naar foto's tot nu toe vind je hier. Later meer als de wedstrijden opvolgen. Naar het schijnt een ongeloofelijk snelle piste, dat merk je ook aan de aanpassingen die de Nederlanders doen aan hun dagboek. Mulder en Rosenboom.

Binnen 6 minuten beginnen ze aan de reeksen 300m (16:00) ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden.

greets

Geen opmerkingen: