donderdag, juni 25, 2009

“Set your goals high, and don't stop till you get there.”

Nog geen 5uur nadat ik men goals (richttijden) voor de jongens online geplaatst had. (Ik dacht zal me maar is smijten en iets online-op papier zetten). Zit ik hier weer achter de pc met een nieuwe uitdaging. Bart en Ferre hebben op de training het ronderecord van Kessel-lo aan flarden gereden. Het stond op een mooie 28"50. Tijdens de opwarming, laatste rondje reden ze met hun gedrieën 28"37. Ik dacht al dat de chrono stuk was. Aangezien ik mijne verloren ben dinsdag op de piste moest ik het met de chrono van de mama doen en die wordt gebruikt in het kunstrolschaatsen. Aangezien die alles wat trager doen, was men eerste gedachte "die stomme chrono gaat te traag!"

Dacht dak het helemaal kreeg toen ze binnenkwamen en de tijd hoorden en ze allemaal nog over hadden. "Het voelde niet zo snel aan." Goed bezig Jelle, verkeerd gedrukt dus... Bart begon dan al te mekkeren dat hem nog zeer benen had van gisteren. (meestal gevaarlijk dan).

Op het programma stond dus een lichte hersteltraining. Weliswaar met nog altijd wat snelheid erin verwerkt. De laatste ronde van hun 10km mocht er nog is worden "gaazz" gegeven. Maarten trekt hun op gang, Bart en Ferre doen een 400m sprint. Den deze drukt op het juiste moment op het knopke--> 27"29!! 1e gedacht , weer misgedrukt. Ferre en Bart komen terug bij mij en Ferre had 27"3 met zen polar gemeten. Over dat 1 honderste gaan we dus niet zeveren. Wel goed gedrukt dus (zoals ik al dacht) en een tijd om u tegen te zeggen. Gemiddelde snelheid 52,8Km/h.

Ik ga nu stillekes in men bed kruipen en nog eens goed nadenken over de volgende (tijd)doelen...

Geen opmerkingen: