donderdag, juli 10, 2008

Piste Recap

Zoals iedereen wel weet zit het pistekampioenschap er nu op. Vandaag start de weg. Effe kleine recap op het ganse piste gebeuren.

Juniors Heren:
Tja, Bart met 3 individuele gouden medailles is natuurlijk goed, al denk ik dat hij de 500m ook had moeten winnen. Hij is er zeker toe in staat (in het verleden al bewezen). Vandaag voor de eerste keer de 200m meedoen. Ben benieuwd waar hij daar gaat uitkomen. Wanneer er vlak na de start een goede bocht komt kan hij zeker nog meedoen voor de podiumplekken, al is hij niet het degene die het op de kracht moet doen. Wannes en Jore hebben puik werk geleverd voor Bart als ik de verslagen hoor en lees. Stel mij daar nog een vraag bij. Kunnen ze niet iets minder werk doen en zorgen dat ze ook op het podium komen? Wanneer ze 4 en 5 rijden met tonnen werk moeten ze ook op het podium geraken met minder werk volgens mij. Zelfs op het hoogste schavot! Met Bart als bliksemafleider, moet er meer inzitten voor Steenkapper en Mogwli!

Juniors Dames:
Anke op haar eerste EK (spijtig genoeg) doet het niet slecht. Haar beste plek tot nu toe was een 8ste op de 1000m, op de langere had ik haar nog iets meer vooraan verwacht. Vandaag volgt de weg en volgens mij gaat dat haar beter liggen dan het gedoe op de piste (zie GG), ben benieuwd of ze er misschien een top-5 plek kan uithalen. Zou mooi zijn voor een 1ste jaar junior.

Kadetten Jongens:
Siemen heeft zijn portie pech al gehad, domme valpartij op de puntenkoers en weg kansen, op de afvalling teveel gebakkeleid met een Zwitser en 4e geworden. Kansen op ere-metaal dus en hopelijk gebeurt het op de weg!

Geen tijd voor de rest van het nieuws te posten, later vandaag waarschijnlijk, reeksen 200m starten rond half 11, laat ons hopen dat het daar droog blijft!

SLus

P.S.: It's a celebration ...

Geen opmerkingen: