donderdag, april 03, 2008

FMOT

Photobucket

Na de post van gisteren een hetze om FMOT te worden. De ochtendtraining was naar goede gewoonte in Scaltenigo. Na de onverwachte nederlaag van gisteren wou de kleine Swings dan toch even iets rechtzetten (Hij was daar al FMOT met een tijd van 16"46 dacht ik). We deden snelle ronden individueel door aflossing. Hij bleef als enigste met alle pogingen onder de 17". Niet de toptijd van begin stage (nog onder de voet van gisteren). Alleen Ferre kon ook nog onder de 17 " duiken.

De dames deden het ook niet slecht met hun aflossingsrondjes. Hun snelste tijd lag rond de 19"18. Na de snelle rondes deden we 2 ronden indoorstyle, maw zonder de voeten op te heffen. De jongens reden daar een rondje van 19"09. :-) Hieronder de start van de jongens precies een bende (rijmt op olen ...)

Photobucket

Photobucket

Het weer was deze ochtend gewoonweg schitterend. Eigenlijk gedurende de ganse stage hebben we ideaal trainingsweer gekregen (waar we dan optimaal gebruik van hebben gemaakt). Enkele hebben dit dan weer te zomers opgepakt. Onder hun gedrieën waren ze aan het kijken naar de foto's van mijn val (zonder t-shirt aan) van 2 jaar geleden. De schaafwondes op de ribben en gebroken sleutelbeen hebben hun dan toch niet afgeschrikt. Zal eens zien dat ik die foto's eens niet kan online plaatsen. Ik heb dat roekeloos gedrag dan ook direct aangepakt na de nodige foto's als bewijsmateriaal.

Photobucket


Photobucket

De avondtraining werd een echte avondtraining. We gingen voor éénmaal op de weg trainen. (alle pistes bezet, kunt ge u dat voorstellen). Eénmaal daar aangekomen, begint het toch wel niet te regenen zeker. Dikke shit dus voor degene met last aan de rug want dat betekende dat we terug binnen gingen knallen. (Zijnde op de parabolische piste in Spinea). Eerst snel naar de pizzeria gegaan om daarna met een volle maag wat "gare a punti" te doen.

Photobucket

Aangezien we gisteren gewoon maar wat hadden rondjes meegedraaid met de plaatselijke club,was er geen FMOT. Kans dus voor de tegenstanders van poepvaller om hem verder te nekken. :-)

Photobucket

Nu simuleerde ze een puntenkoers, dus meer als kansen genoeg om de FMOT te worden. De steenkapper had gisterenavond de nieuwe hoes voor de 4e Lord of the rings DVD gekapt en was daardoor niet in FMOT gevoel. Hij wou wel een handje helpen en lanceerde Ferre naar een 15"70. Kleine Swings had zijne bril niet op en bleef steken op een 16"05. Eerste FMOT-titel dus naar Ferre. Al reed Erika Zanetti daar ook rond en hebben we wijselijk die hare tijd niet opgenomen. Zeg nu zelf FMOT voor een vrouw dat gaat niet echt op...

Voila, voor mij zit de stage erop. Ik vlieg morgenvroeg terug naar huis naar vrouw en kind. Kleine heeft me al zo hard gemist dat hij gans de dag het huis bijeen geschreeuwd heeft :-).

Schrijf er morgen nog wel meer over. Ook probeer ik dan nog wat meer foto's online te krijgen. Voor degene geïntereseerd in de foto's, ze staan in een beter formaat op mijn PC dus indien je er één vindt waar je er goed opstaat en die je graag hebt, let me know.

greets

2 opmerkingen:

Unknown zei

zanetti reed 15 hoog (hoger);-)
dus wel degelijk FMOT
plus winnaar van alle 3 de puntenkoersen
komt ni veel voor da ik dieje kleine zwings nog rol op de piste dermee ff duidelijkheid stellen

groeten ferre FMOT spinea

Anoniem zei

Hehe,
t zal wel de Black Tracks geweest zijn op spinea en nie je gespierde kassen :-) LOL...de groeten daar!

Wouter