zondag, juni 01, 2008

Problemen voor Nederland


Uitslagen puntenkoers, 1000m, afvalling, 300m. Buiten de Mulders en Sjoerd Huisman die niet meedeed hebben alle winnaars al afgezegd voor het EK. Allemaal hebben ze problemen met de manier waarop Desly Hill haar selectie wilt doorvoeren. Met name vooral met het feit (denk ik) dat iedereen na het bekend maken van de selectie met haar moet trainen. Feit is dat er al enkele jaren een probleem is met Mevr. Hill. Het was Arjan Smit die als eerste openlijk commentaar gaf op de Nederlandse bondscoach en blijkt dat een hoop toppers dat nu ook opvolgen.

Spijtige zaak voor het Nederlandse skeeleren, want de afzeggers zijn stuk voor stuk klasbakken. Misschien dat Mevr. Hill dit toch nog eens even moet herbekijken. Zelf zou ik het er ook niet mee eens zijn, dat men je renner(s) afneemt nadat je ze gans het jaar en voorgaande seizoenen hebt voorbereid. Neen, ik kan het standpunt van die jongens wel degelijk begrijpen.

Ja,het wordt leuk daar in Nederland...

Foto's van het NK vind je hier.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Jelle,
Er zit meer achter dan alleen 'met haar te moeten trainen'. Ik heb met een aantal renners gesproken in Gross Gerau. Maar ik ga de vuile was niet buitenhangen.
cheers
Kevin