donderdag, maart 29, 2007

Rechtzetting!!!

Ik vroeg mij gisteren bij het schrijven van de vorige post al af waar Jessica Gaudensaboos naar toe was. Blijkt dat ze dus nergens naartoe is maar gewoon op post blijft bij het Bulex Skeelerteam jammer genoeg niet direct een foto te vinden op de site.

De cadomotus producten kan je ook terug vinden op hun site. Ziet er allmaal wel knap uit. Iemand al ervaring mee?? De schoenen zijn natuurlijk nogal mogema like maar dat was te verwachten als je dezelfde ontwerper hebt.



NA overdreven lang wachten en de show te stelen met een counter die op nul dan ook nog NIET doet wat het beloofde te doen, omdat de man in charge aan het vissen was.. Staan hierboven dan de eerste afbeeldingen van de nieuwe Hyper wheels. Zien ze er goed uit? Ik vind dat ze me nogal aan de Track-Attack wielen doen denken van Ultimate enkele eeuwen geleden. Ik heb nog nergens geen artikels gelezen van hoe ze zouden bollen en wat gevoel deze geven. De eerste die er koopt/krijgt laat iets weten hoe ze het doen.
Ik weet vab Ferre dat de Amerikanen hun 110mm (matter)de kern uitboren om deze lichter te maken. Nadeel is wel dat ze hun stevigheid verliezen. Ik ben tot op heden geen foto's tegengekomen maar blijf op the prawl!

Genoeg voor dit uur

tot kijks

Geen opmerkingen: