zaterdag, september 02, 2006

Recap day 1



Ok eerste dag van het WK zit erop. Wat gebeurd? De 300m ging denk ik naar de verwachte winnaars (bij juniors kan ik daar wel niet echt over meespreken). Wouter zijn prestatie was denk ik niet helemaal wat hij er zelf van verwachte, al is hij natuurlijk iemand die meer voor de weg is, dus zullen we hopen dat hij daar nog een knalprestatie neerzet. Hij zal morgen de 1000m niet rijden.

Voor de rest kan ik nog zeggen dat ik de plaatsen van de seniors heren niet al te schitterend vond, komt mede doordat er nog veel te veel gedubbelde bleven rond rijden en ze niet goed wisten wie er nog achter was en wie niet... toch denk ik dat zowel Kwinten als Ferre ergens in de buurt moeten kunnen rijden van de 13de misschien wel top 10, ze hebben toch al bewezen op het EK dat ze dit aankunnen en dat mag je dan toch wel verwachten. Ze gaan er in ieder geval een lap op geven morgen!! Maaike werd teruggeslagen door pech, plus morgen kan ze de puntenkoers rijden wat wel iets voor haar is. Meer "in depth" kan je terug vinden op ons forum. Ferre maakt er dagelijks enkele posts op.

Nu de video's beginnen ook overal te poppen en hier is het wel interessant! Alleen duurt het ongeloofelijk lang voor te laden...

Dus morgen beginnen we er terug redelijk vroeg aan! Vooral voor de renners is het een zware taak. Vanaf 8uur 's morgens zijn deze al op de piste..

Wat toch al duidelijk is vanaf dag één, is dat het WK geen EK is en het niveau zeer hoog is. Wat eigenlijk nog meer opvalt is dat europa minder en minder de plak zwaait. Natuurlijk zijn we nog maar één dag weg en gebeuren er hopelijk nog mooie dingen, maar om de Koreanen/Colombianen en andere van de plakken te houden... Dat wordt moeilijk...

Als laatste nog een mooie dia reeks van vorig jaar in China

Bijna vergeten man van de dag.... JOEY MANTIA (zie de video!!)

stay tuned morgen meer info!!

Geen opmerkingen: