donderdag, september 07, 2006

Einde van dag 2 op de weg




Foto's via skatefan.nl

En de belgen hebben het goed gedaan! Een mooie 7de plek voor Maaike bij de juniors dames, Nele 15de mede door een valpartij vlak voor haar. Kwinten zijn schitterende prestatie van gisteren bevestigd door opnieuw dik bij de eerste 10 te rijden, 7de! Ferre zijn verslag vanop ons forum:

maaike goed gereden is wel zelf niet tevrede omdat er een italiaanse voor haar is. Nele gevallen maar ze ging al een stuk beter. Ik weer 19e kut positie Kwinten 7e mooi gereden! Was een vuile koers en op mijn afvalling was het alles op een lijn en omdat ik kwinten er niet uit ging rijden, laten afvallen, het zal duidelijk voor volgend jaar moeten zijn morgen nog aflossing en de marathon. Er is nog werk aan de winkel voor volgend jaar, ook al heb ik het gevoel dat ik zeker top vijf hier kan rijden maja gevoel en doen is iets anders.Seves Wouter zijn finale nog hij ziet het zitten joeps!

Dan nog niks gezegd over "den bronzen"! Wouter heeft het op de 500m nog maar eens geflikt! Propere 3de plek en een nieuw belgisch record!

Uitslagen van vandaag:

Afvalling
500m

On a sidenote, Juniors heren, onze goede vriend Mr Diogo haalt een 7de plek, iets of wat vooruitziendheid had misschien 2 cadetten heren een geweldige ervaring bezorgd en Belgiƫ misschien enkele extra kansen bezorgd voor WK 2007 - 2008...

Geen opmerkingen: