maandag, november 05, 2007

Walk away...

Walk Away --> Ben Harper zonder twijfel één van de beste songs ever...

Om bij het onderwerp te blijven, onze voormalige nationale coach blijft het goede voorbeeld geven en heeft met halloween een training camp gegeven in Florida en nu staat er een artikel op de Inline planet over hoe het beste de winter door te komen. Nu Renee had ook haar nadelen (maar wie heeft deze niet), maar ze was wel degelijk een pluspunt voor het Belgische skeeleren. Blijkbaar zijn de tegenkantingen dan ook voor haar te veel geworden. Wel knap dat er mensen zijn die haar eerst afbreken en dan daarna bij haar willen gaan trainen... Gaat me toch wel iets te ver!

Ik zou kunnen beginnen met te zeggen dat ze verschillende EK/WK medailles naar België gehaald heeft, maar dan zou ik alleen maar op tegenkantingen stoten van mensen die zeggen dat het niet haar verdienste was. Het was niet alleen haar verdienste, maar ook Renee heeft meer dan haar steentje bijgedragen in de meeste Belgische medailles. Er zijn er nog geweest die hebben gepronkt met de medailles behaald door de nationale ploeg, dus waarom zou Renee dit niet mogen doen...

Ik hoop dat ze nog naar België wilt komen met de krokusvakantie als was het ,maar om de kleine te zien...
Zoals zo vaak verliezen we mensen die wel degelijk iets voor het Belgische skeelerwereldje willen doen. Blijkbaar krijgen we alsmaar meer mensen die vanalles beloven en er dan vierkant hun voeten aan vegen...

Ik heb veel van haar geleerd en zal dit blijven doen. Hopelijk lopen we binnenkort elkaar nog eens tegen het lijf, (wel figuurlijk liefst).

Greets

3 opmerkingen:

Anoniem zei

als ik dit zo lees besluit ik dan dat Renee het trainerschap vaarwel zegt voor Belgie?

Itachimaru zei

Als ik dit zo lees, zie ik iemand die vergeten is zijn naam onder zijn comments te schrijven.

Renee zegt inderdaad het trainerschap in België vaarwel, al is het niet vrijwillig. Renee had verschillende plannen al opgemaakt voor het volgende seizoen, maar de bobo's hebben blijkbaar anders beslist.

Gelieve in het vervolg je naam te plaatsen, ik zou niet graag de boel moeten afsluiten...

mvg

Jelle

Anoniem zei

Hi Jelle,

Ik lees met spijt dat Renee ons volgend jaar niet meer zal vervoegen....blijkbaar terug naar af...luisteren naar atleten die selecties niet halen is volgens mij nooit ideaal...die zullen maw altijd klagen maar bon blijkbaar wordt daar meer gevolg aan gegeven...